Teoksen nimi. Mikäli teos on julkaistu useammalla nimellä, näytetään ensimmäisen julkaisun nimi.
Sinä 2.0
Tyyppi
romaanit
Tekijän nimeä klikkaamalla löydät teoslistauksen ohella lisätietoa kirjailijasta.
kuvaus
Mitä, jos olisit ystäväsi kanssa vuorikiipeilemässä vuorta nimeltä "Minun elämäni", ja huipulle päästyään ystäväsi huomaisi, että sinä olisitkin jo seuraavalla vuorella?
Eletään vuotta 2156. Megatrendit ovat toteutuneet: maailma on globalisoitunut, kaupungistunut ja digitalisoitunut, teknologia on kehittynyt - sensorit, älylaitteet ja bioniset osat ovat tulleet vaatteisiin, iholle, ihon alle ja jopa solun sisään - ihmiset ovat ihmisen ja koneen rajapintoja, väestö on kasvanut, samoin varallisuus, keskiluokka ja kulutus, joten resursseja haetaan avaruudesta. Maailman täyttää ihmisten mukavuudenhaluisuus ja elämyshakuisuus, yhä kiihtyvämpi tahti, virtuaalipelit, kannabis (mutta päähenkilö on alun jälkeen päihdevastainen), huippuhalpa teknologia, geenimanipulaatio, regeneratiivinen lääketiede, nanoteknologia sekä ilmastonmuutos - unohtamatta kybersotaa, henkiin herätettyä pussihukkaa, erotiikkaa tai ystävänpäivätarjousta, joista viimeksi mainittu voi olla mahdollinen vain Emmi Olinin kirjoittamassa teoksessa.
"Sinä 2.0 - Tulevaisuusseikkailupeli" on rajapinta kaunokirjallisen teoksen, tietokirjan - siinä mielessä, että kirja vilisee erilaisia teknisiä ratkaisuja, joista monet ovat jo toteutuneet, toteutumaisillaan, tai mahdollisia toteutua - ja pelin välillä. Kokonaisuutta määrittää myös tietty hullunkurisuus ja yhteiskuntasatiirisuus. Juonessa liikkumisessa sinulta vaaditaan aktiivista ponnistelua. Tämä on romaani, jonka pelaat. Pelissä/romaanissa on kuusi kenttää. - Läpäisetkö kaikki?
(BoD)
Eletään vuotta 2156. Megatrendit ovat toteutuneet: maailma on globalisoitunut, kaupungistunut ja digitalisoitunut, teknologia on kehittynyt - sensorit, älylaitteet ja bioniset osat ovat tulleet vaatteisiin, iholle, ihon alle ja jopa solun sisään - ihmiset ovat ihmisen ja koneen rajapintoja, väestö on kasvanut, samoin varallisuus, keskiluokka ja kulutus, joten resursseja haetaan avaruudesta. Maailman täyttää ihmisten mukavuudenhaluisuus ja elämyshakuisuus, yhä kiihtyvämpi tahti, virtuaalipelit, kannabis (mutta päähenkilö on alun jälkeen päihdevastainen), huippuhalpa teknologia, geenimanipulaatio, regeneratiivinen lääketiede, nanoteknologia sekä ilmastonmuutos - unohtamatta kybersotaa, henkiin herätettyä pussihukkaa, erotiikkaa tai ystävänpäivätarjousta, joista viimeksi mainittu voi olla mahdollinen vain Emmi Olinin kirjoittamassa teoksessa.
"Sinä 2.0 - Tulevaisuusseikkailupeli" on rajapinta kaunokirjallisen teoksen, tietokirjan - siinä mielessä, että kirja vilisee erilaisia teknisiä ratkaisuja, joista monet ovat jo toteutuneet, toteutumaisillaan, tai mahdollisia toteutua - ja pelin välillä. Kokonaisuutta määrittää myös tietty hullunkurisuus ja yhteiskuntasatiirisuus. Juonessa liikkumisessa sinulta vaaditaan aktiivista ponnistelua. Tämä on romaani, jonka pelaat. Pelissä/romaanissa on kuusi kenttää. - Läpäisetkö kaikki?
(BoD)
Kirjallisuudenlaji
Tapahtuma-aika
Alkukieli
Julkaisuissa alkukielinen julkaisu, 1. suomenkielinen julkaisu, eri käännökset ja mahdolliset muut käännökset.
julkaisut
Nimi
Alanimeke
tulevaisuusseikkailupeli
Ensimmäinen julkaisu
kyllä
Ilmestymisaika
Sivumäärä
416
Kustantaja
Kieli
Lisätietoja
Kannessa myös: Peli/romaani : futuristinen tietokirjamainen fiktioromaani : rakennat juonen itse, jokaisella lukukerralla juoni on erilainen, erilaiset loppuvaihtoehdot.
Nimiösivulla myös: Kirjallisuuslaji: rajapinta futuristisen fiktion/tieteisfiktion, tietokirjan (monet teoksen keksinnöistä ovat oikeasti jo toteutuneet, toteutumaisillaan tai mahdollisia toteutua) ja pelin välillä.